Ain´t no mountain high enough


På SO-lektionen pratade vi om Viktorias och Daniels bröllop och om hur mycket det kommer kosta, och att skattebetalare skulle betala det. Jag gick totalt emot klassen, jag tycker nämligen att det är trevligt med en kungafamilj och med en kungafamilj kommer det såklart lite kostnader. Men det är ju inte dom som bestämmer det själva. Det är ju bara så. Nej, jag tycker att det är fräckt med en kung och drottning. Det är liksom svenskt, och om vi hade president eller liknande istället, så skulle vi bara vara som alla andra. Det hade kännts så materiellt och snålt liksom.

Idag har jag förövrigt varit extra snäll, jag vet inte varför men just idag har jag varit snäll tycker jag. Kanske kan det bero på att jag vill ha extra bra karma tills imorgon ;) haha!

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0