Akta dig för människor, för människor gör dig illa om dom kan...

..och var försiktig, du har mitt liv i din hand.


Torsdagar känns alltid överdrivt långa men jag brukar ändå alltid kunna hålla humöret uppe. Jag är ju en proton trots allt. Jag lyckades missa idrottslektionen och vara med i festkomitén istället. Jag måste säga att jag har underskattat festkomitén, det var roligt, vi kommer ha roligt. Om jag får behålla min plats.
På lunchen serverades det soppa och mackor. Det är så på Bjärnumskola att man bara får ta TVÅ mackor. Jag tog hur som helst en macka, men märkte sedan att jag vill ha en till.
Det är också så att på Bjärnumskola så är det många busar som i smyg tar TRE mackor. Detta gör ofta mattanterna arga. Därför vakar de alltid mackorna supermycket och det är väldigt misstänksamma.
Jag tog ändå mod och gick fram och frågade om jag kunde få en macka till, det fick jag! 
Det känns skönt att ha mattanternas förtroende! 

Efter skolan tränade jag, mycket lite men ändå. Det kändes verkligen bra (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0