Är ditt hjärta här nu?


Hmm,hmm,hmm....
Jag har inte mycket att säga om dagen, jag är ju trots allt en ganska tråkig person, kan det tyckas iaf.
Men jag cyklade ner till träningen, där nästan ingen befann sig.
Kämpe som man är gjorde jag alla tänkbara hopp med glädje. :D
och sen cyklade jag hem.

En annan intressant grej är att Robinson har börjat, som jag har längtat efter detta! (Y)

En väldigt viktig grej är att det går ett hemskt rykte om att Stockholm stadions friidrottsbanor skall tas väck och att det ska läggas fotbollsplan istället.
Detta gör mig förbannad, mest för att friidrott är mitt liv, men också för att Stockholm stadion är så himla fin. (P.S, P.S JVM går där 2012)
Dessutom är det Svergies ända OS-arena, och det är den arena där dett sats mest världsrekor i världen.
och DN-galan går ju där, och Josefin, du vet ju hur kul det är!
Friidrotts svergies stolthet!

Säg nej,!?
http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=3027


P.S jag vet vad ni tänker! (har jag inget bättre att skriva om?)
Nej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har bannemej skrivit under, och det trots att de har enormt obekväma bänkar!

2009-03-23 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0