Det är inte hur man har det, utan hur man tar det.


Torsdagar är fortfarande tråkdagar, men idag fanns det några ljusa stunder.
På matten bombaderade jag Oscar med suddi, oooh det kändes bra!
Mysteriet i matsalen fortsätter utan några vidare framsteg.

Idag fick vi äntligen våra klasströjor och även fast det visade sig att Jennifer och Frida hade ljugit för hela klassen och sagt att dom inte hade kommit så blev jag väldigt glad.
Hela klassen tog på sig sina tröjor och sedan rockade vi Bjärnum med dom.
Efter skolan tränade jag.
Snart, snart, snart Cran Canaria.!


Marcus Larsson/ Louise Arvidsson

Kommentarer
Postat av: josefin

ser lite klent ut, må jag säga ;)

2009-03-20 @ 12:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0