I am to sexy for my meatballs!


Idag hade jag en sk. knäppis-dag. Sandra och Nina har fått uppleva några sånna tidigare så de är vana och vet att det går över. Jag spenderade min knäppis-dag med dom kan man väll säga.
I matsalen serverades det köttbullar och makaroner, jag lyckades välja fel plåt med köttbullar och fick riktigt äckliga köttbullar. Det såg ut och smakade som om de var kokta och inte stekta som köttbullar faktistk ska vara.
Jag klagade en del, lite min grej kan man säga. Sedan slängde jag den största delen av mina köttbullar.
Jag lyckades också dränka mina makaroner i ketchup, så typsikt mig!
När jag kom ut från matsalen så började jag (chockerande) sjunga på I´m too sexy,  men med en twist.
Den gick ungefär såhär;
I´m to sexy for my love,
to sexy for my meatballs.

Efter det följde ihållande magknip.


Jag är väll skylldig lite resultat från helgen;
* 4a i tresteg
* 10a i längd.
* ont i hälen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0