It´s so easy to say goodbye, when all your tears already dried


(Jag skriver om onsdag)
Dagen började med Engelska Nationella och det var supertråkigt.
Efter det rullade det på med lektioner och mitt knäckebröds-beroende tycks inte gå att stoppa. Dock försöker jag skära ner på antalet. Man vill ju framstå som normal ;)

När jag kom till gitarren träffade jag på praktikanten Ola som alltså pratiserade hos Jan-Erik. Han ska försöka hålla i min nästa lektion, han kommer verkligen få det svårt.!

När jag kom hem från skolan och Marcus hade stulit min mössa upprepade gånger så hittade jag till min förvånging ett  brev från skånesfriidrottsförbund. Jag öppnade och huxflux, jag ska till VM i Berlin i sommar!!
Så underbart kul, och inte nog med det Mösstjuven Marcus ska också med. Plus att min kanske framtida rumskompis Sofie också ska dit. Ja och några andra härliga människor jag känner.

(skriver om idag)
Nu väntar skola och jag gick upp extra tidigt idag.


tack, tack

Kommentarer
Postat av: josefin

Oj, grattis! Kul att marcus också ska med :)

2009-03-26 @ 09:57:17
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0