Jag är en vampyr, jag suger och spyr.

Låt mig komma in, jag vill bli din!

Idag diskuterade vi diabetes på biologin och jag var visningsexempel. Det kändes skoj.
Jag förklarade hur lågt blodsocker känns och hur man blir lite snurrig och sånt. Då tittade klassen småflinande på mig, och sa, att snurring är jag väll hela tiden.
På gitarrlektionen spelade jag blues och upptäckte den åh så roliga bluestolvan. Det blev hur som helst en väldigt svängig lektion, och Jan-Erik förklarade att gitarrspel är som bergsklättring. Man får svindel ibland men det går uppför. (korfattat)

På svenskan gjorde jag och Casper muntliga Nationella-prov i svenska, vi fick en text som var handplockad särskilt till mig. Den handlade nämligen om en tränings-beroende friidrottare. Kan det bli mycket bättre?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0