Jag vill ha något annat nu, så glöm allt skit som var förrut!


Denna dag började med fysikprov som nog gick helt okej.
När jag kom hem slängde jag i mig några bubbligaknäckebröd och började fixa med datan. Jag laddade ner olika gratis program där man kunde mixa låtar. Det blev ett dåligt resultat.
Vid 17.45 sprang jag från el-olle ner til idrottsplatsen och sedan styrketränade jag med grabbarna. Träningen avslutades med ett mördarpass på slingan, MJÖLKSYRA ÄR LIVET!

Väl hemma var jag för trött för att äta så jag fortsatte fixa med datan, denna gången pressade jag Nina till att ladda ner några låtar till mig.
Nu är jag trött, glad och mätt.
Så underbart!

OBS! Idag gjorde jag det stora och mycket viktiga beslutet att börja använda vårjacka.
Jag är och förblir en optimist!

http://www.vittsjobjarnum.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=856&Itemid=1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0