Kanske kan han stjäla några hjärtan, alla vet att Henry är en tjuv


Idag känner jag mig smått lurad.
Imorse när jag steg ut genom dörren så var min första tanke - ÄNTLIGEN VÅR!! (obs! två utropstecken+storabokstävner) Men när jag kom hem från skolan så snöade det och nu ligger det en massa snö ute.
Så himla deppigt!

På badet hade vi trevligt, Soffi var lärare och hon var bra.
Mycket roligare lekar än Bosses.
På engelskan pratade vi endast om hur trevlig klass vi har och alla minnen som vi har tillsammans. Jag gillar vår klass, den är rolig och trevlig. Vi gillar varandra.
I juni drar vi till Liseberg, KUL!

På engelska lektionen kom ordet prayer upp och jag och Jennifer började genast sjunga på I´ll say a little pray for you. Vi missade nog texten lite, men annars lät det nog helt okej.
J.Lo, det är vi!

Han är din nu, Jennifer ;)



Typ super kallt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, men när vi blir kändisar så kommer ingen av oss ha tid för killar, så jag tycker att båda släpper honom helt, om du klarar det? ;) <3

2009-03-14 @ 22:58:51
Postat av: Anonym

Jag tror att jag klarar det, Jennifer ;)

2009-03-15 @ 09:15:43
URL: http://louisearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0