Kärlekens alla färjor

(Fredag)

Efter skolan åkte jag och Frida (mamma och Jojje) in till Kristianstad, jag köpte nya tights (friidrotts) och Jojje köpte löpskor på löplabbet.
Sedan tog jag och Frida en fika och fortsatte med lite shopping.
Jojje och mamma åkte hem, de var väll inte så pigga på shopping.

Min hjärna var inställt på randigt och jag lyckades hitta två tröjor varav en jag lämnde tillbaka. Man vill ju inte verka desperat. Jag köpte faktiskt nya solglasögon också, jag har egentligen alltid velat ha sånna men har aldrig vågat köpa. Förrän nu! Frida köpte en massa saker som jag inte orkar nämna.
På hemvägen hade vi en massa tur och prickade in buss och tåg på minuten.
En lyckad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0