Ludret Louise & Flatan Frida


Bland mina vänner är det vanligt att skämta med varandra.
I bussen hem körde jag, Frida, Marcus och Oscar namnleken, som gick ut på att hitta adjektiv som börjar på samma bokstav som förnamnet hos personen.
Det var kul!

För att börja från börjat så var jag fruktansvärt arg i morse. Men jag bestämde mig för att sluta med det och det funkade bra. På svenskan gäspade jag upprepade gånger då Klangan gick igenom August Stringberg. Jag visade tecken på djupa tankar och klassen häpnade, ;)

Efter skolan och en svettig estetlektion stod det träning  på schemat.
Grabbarna var där och jag visade inga tecken på svaghet då Jacob och jag drog jämt.
OBS, Jacob är två är yngre än mig, men han är väldigt stark.

PLUS, att Shoreline har fått över 200 visningar på YouTube (smile)


Men gitarren runt halsen är jag som dig med ölen i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0