Shake you booty"!


Fredag är en fest.
Dagen började med Nationellaprov i Engelska och det gick nog bra.
Efter det åt jag mycket god Chili con carne, tillslut lite god mat i Bjärnums matsal.
Men medans jag åt min underbart goda mat så blev jag utstirrad av några åttor. Det hemska är att jag inte vet varför. Jag såg ut som ett frågetecken. Det gnagdee i mig resten av skoldagen.
På engelskan gick vi en runda och jag och Nina diskuterade Vänner. Det visade sig att både hon och jag är experter på vänner-citat.
På fysiken spelade vi kort och gjorde charader.

Precis innan vi slutade så började jag sjunga på Vi är på gång, mest för att komma i rätt stämning till ikväll (björket)
Jag sjöng alltså - Vi är på gång.. sedan väntade jag på att mina kompisar skulle fylla i med ..vi är laddade, vi är tända. Det gjorde dom inte. Men tydligen hade jag sjungit så högt att en åtta hade hört det på andra sidan, så han svarade ...vi är laddade, vi är tända.
Det är en rolig skola jag går på !

Ikväll: Björket.
 







Bad boys, bad boys. What are you gonna do when they come for you?

Hittade bilderna och kunde helt enkelt inte låta bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0