They took a vote, and said no!




Sandra och Jennifer åkte hem vid 1.
Klockan 18 kom Frida och Nilla hit, vi bakade pizza och tittade i skolkataloger.
Lite senare kom Amanda och Olof också. Vi tittade på melodifestivalen och hade det mysigt, tills....
Oscar, Andreas och Jepser trillade in. Då blev det livat.
La Voix  vann, jag tror inte att någon missade det. Jepser blev helt till sig och började skrika. Det var kul, och en eloge till Jesper som lyckats pricka in rätt artist att heja på.

När Jesper hade lugnat ner sig gick vi ner till sjön.
Nilla ville övervinna sin rädsla och bestämde sig för att gå ensam hem i mörkret.
Oscar såg detta som en chans att skrämma Nilla lite.
Vi andra gick alltså upp till huset men Nilla stannade kvar. Oscar lurade i buskarna.
Efter ett tag hör vi hur Nilla skriker i högan sky, och sedan hör vi;
- Oscar din jävel, jag ska döda dig!!
Vi vek oss av skratt.
När Oscar sedan hade sagt förlåt till Nilla på det sämsta sättet man kan tänka sig;
- Jag har blivit ombedd att ursäkta mig....
...
så började vi spela Pictionary.
Vissa fuskade ju och det blev en del bråk som sedan ledde till skratt.
Oscar visade också tecken på lågt IQ.

En mycket trevlig kväll




  Jesper gillar min hårbotten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0