Den med glasögonen

"Think twice before you grap a lovely pair of hips"


Idag hade vi en så kallad Indien dag och det är alltså meningen att man ska jobba ihop en 100-lapp som man sedan ska ge till barn i Indien, kortfattat!
Jag var busig och begav mig till Hässleholm med Jennifer. Jag klippte mig, och jag tänker inte säga hur. Men jag blev nöjd. Efter det begav vi oss ut på nya äventyr, vi hamnade på Röda korset och handlade lite kläder, glasögon och annat smått och gott av världens trevligaste expedit. I gentjänst gav vi henne ett gott skratt då vi gjorde den klassiska Bullerby-insidenten.

Efter det blev det en del förstershopping och vi besökte en maskeradaffär. Dock var maskeradaffären lite för kinky för oss så det blev ett kort besök.

Vid klockan 16 landade jag hemma hos pappa, vi tittade på Hockey och Jojje informerade mig om siesta. Jag åkte sedan hem, men jag hann bara vara hemma i 20min för sen fortsatte mitt äventyr hem till Nilla där även Frida fanns.

Jag ska jobba på lördag!


Ugglorna attackerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0