Den med Seriematchen.

If you had to lie a little, I´ll let it be true

Torsdag
Idag åkte jag och några andra Vittsjö friidrottare till Olofström för att tävla i seriematchen. Friidrottare kan faktiskt också vara lagspelare.!
Josefin var med som fotograf och hejarklack. Hon gjorde mycket bra ifrån sig på fotografdelen, dock var hon nog inte riktigt pepp på att heja. ;)

Jag började hur som helst med att springa 200 meter. Det gick bra i 150 meter sen fick jag mjölksyra och resten bör inte nämnas  ;)
Jag kom 4;a
På tresteget blev jag 1;a med ett hopp som speakern kallade ett "Monsterhopp"! Själv var jag inte helt nöjd, det blev ett hopp på 11.29.

Vi avslutade det hela med en staffet med mig på sista sträckan. .
Dagens insats går till Emelie som sprang 800m, 400m och staffeten (100m) plus att det faktiskt var hennes födelsedag.


Tack för bilderna Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0