Ge mig en kyss att bygga en dröm på.


Igår begav jag mig till hässlehåla med Hanna, Amanda och Josefin vi tittade på Fame och den var helt klart över förväntan.
Vi lyckades missa bussen med en minut och fick vänta en timme på nästa buss.
Vad gör man?
Man pratar om döden såklart!
Jag gav även Hanna en liten rundtur på perrongen, det finns nämligen mycket outforskad mark där. Det var lärorikt om något.

Eftersom vi tog sista bussen hem var vi ganska trött och när bussen lämnat Bjärnum och mina kära vänner hoppat av var jag nästan helt ensam.
Jag upptäckte efter ett tag att jag satt och sjöng tyst för mig själv.
Jag tittade desperat runt i bussen  för att se om någon hade hört mig, nej! Skönt!

Idag ska jag träffa mina bröder, hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0