I hope it's gonna make you notice someone like me.


Igår hade jag studiedag, härligt. Dock blev inte dagen riktigt som planerat.
Men jag fick uppleva en del äventyr, stora äventyr.
Det första äventyret utspelade sig i pildammsparken när jag, Sanna och Natalie skulle träna. Jag hade med mig en påse med min mobil, pump, blodsockermätare och vattenfalskor som jag ställde vid en parkvbänk.
Jag visste att det kanske var lite dumt men vi skulle vara runt parkbänken hela tiden. Men själv klart var påsen borta när vi kom tillbaka.
PANIK!
Vi delade upp oss och letade igenom hela parken med ett enda uppdrag, hitta en vit cooppåse. Det är chockerande hur mycket man orkar springa när man har panik. Hur som, efter en timme ungefär gav jag och Natalie upp, vi gick till Atleticum och ringde till Sanna. Hon hade påsen!
Det visade sig då att Sanna hade ringt till min mobil och en man hade svarat, dom hade sen mött varandra och Sanna hade fått påsen. Allt var kvar.
Tur?

Efter det begav vi oss till det nya köpcentrat Entré, vi åt middag och jag köpte en tröja.
Väldigt trevligt.

När jag kom hem slog det mig att jag hade en del läxor att ta i tu med.
Så kvällen bestod enbart av Idol och läxor.




Kommentarer
Postat av: Stina

kan du inte visa hur du bor ?

2009-09-24 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0