I need a break and I need a vacation, take me away from the civillization. This year has been so rough to me, I do belive I've hade enough you see.

I need time to spend with the ones I love, and I need to get away from you!

Nu sitter jag återigen på tåget hem från Malmö, och det känns lika skönt som alltid.

Josefin P kom på besök igår och vi spenderad eftermiddagen i centrum. Efter en del shopping började vi vandra hemmåt. Jag var positv och tänkte att det nog inte skulle ta så lång tid. Det går ju ganska fort att cykla.
Men ack, det var längre än jag trott, och när det sedan började ösregna (i motvind!!!!) var vi båda extremt tacksamma över att det finns paraplyn.
Ett kort besök på ICA och sen var det dags för idol. Såklart!

Efter idol blev det fart på Josefin, hon ville om dekorera hela lägenheten och jag hade verkligen inget emot det. Vi flyttade fram och tillbaka och jag tänkte så att jag fick kramp i hjärnan.
Det slutade hur som helst med att vi ställde tillbaka alla möbler där de stod innan, allt utom mitt keyboard som fick en ny och mycket behändigare position. Tummen upp!

Josefin sov sedan över hos mig och denna dag har egentligen bara innehållit skola.
Jag börjar faktiskt gilla franskalektionerna. (chockad!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0