Oh lonliness, I know you oh to well. Oh lonliness, I feel so lonly without you.


Jag har aboslut för många bollar i luften just nu och jag håller på att bli sjuk igen.
Trors det är jag väldigt peppad, jag vet inte varför.(?)
Matteprovet är avklarat och jag vågar inte hoppas på något.
Efter provet hade vi håltimme på tre timmar, så jag och Natalie begav oss till Atleticum och tränade.

Ikväll börjar äntligen Grey's anatomy igen, så underbart. 

Förövrigt är min cykel stulen, väldigt deppigt. 



 Skönhet kommer från insidan och sätter sig på utsidan, det är så man blir vacker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

då vet vi var du kommer spendera dina kvällar, gåendes längs malmös gator påväg hem! ;)

2009-09-30 @ 19:31:20
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0