Spring Musse, spriiiiiiiiiiiiiiing! (Mustafa Mohamed that is!)


OJOJOJ, nu händer det minsann saker stup i kvarten. Puuh, jag måste sova!
Gårdagen bestod mest av plugg men på kvällen tog jag en paus och åkte hem till pappa och Jojje. Jag spelade för första gången upp en egen låt. Jag var hur nervös som helst och skämdes så enormt över det jag hade lyckats åstadkomma. Men dom gillade det. puuh.
Efter det blev det ytterligare lite gitarrspel á la Arvidsson och pappa bjöd på pasta med skinksås. mmmmmmmums!

Idag kom Mustafa Mohamed hit, (gud jag tröttnar aldrig på att säga det) och precis som Josefin P var nog även jag lika förväntansfull och spänd som småbarnen.
Men det var faktiskt väldigt kul, väldigt kul!
Syskonen Arvidsson fick ju springa efter varandra också, lite plus i kanten där.
Det slutade ialla fall med en knapp seger för Vittsjös lag (50pers) mot Musse (1pers)
Ja, och jag fick en autograf. NEJ vänta! Jag fick två! 

Efter löpningen drog vissa iväg på VIP-middag medans andra (jag själv) satt kvar på idrottsplatsen och mumsade frallor och djungelvrål. VIP på mitt egen sätt liksom.
HA! Josefin!

Sedan följde föreläsning av Musse själv och vi fick ställa frågor.
Gud, han verkar så trevlig Musse.
En toppen dag alltså, och på måndag sänds det i Lilla Sportspegeln.


Jag behöver er. Mer än jag någonsin trott.
Mer än ni någonsin kunnat tro.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, vi ska ha en vip-lunch på torsdag istället! Och hujeda mig så bra det var igår! :)

2009-09-21 @ 11:25:06
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0