Won't you lend your lungs to me, mine are collapsing!

I for one and you for two.

Ni kommer häpna, jag ville faktiskt gå till skolan idag. Ja, jag kände verkligen för det. Det är inte ofta det händer, men gud vad skönt det känns.

Igår besökte jag idrottsskadeenheten här i Malmö för någon slags årlig undersökning. Och som vanligt chockerade jag den stackars läkaren med mina ack så stela baksidor. Ajaj, sa han och frågade om vi hade hört talas om stretching i Vittsjö.
Han tejpade även min ömma hålfot och sa att jag inte skulle oroa mig mer. Skönt.

Efter det åkte jag, Sofie, Natalie och mamma, som var på besök till Mobilia. Mamma letade efter en nyckelsmed (heter det så?) och vi letade efter kläder till skolSM. Gult är tydligen inte inne i år.
Men det slutade i alla fall i succé!

Nu måste jag räkna matte, peace out!


Kommentarer
Postat av: besviken

misstänker att du varken föreslog morötter eller jamaicas landslag?!

2009-09-09 @ 19:00:35
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0