Dom tycker att allting är bättre i Berlin.


Att missa tåget kan i de flesta fall uppfattas som något negativt, irriterande och jobbigt. Och visst kan det anses vara ett bakslag då hela ens tidsshema rubbas. MEN! just idag, ja just idag så gjorde det faktiskt inte så mycket att jag missade tåget. Jag var liksom glad ändå!
Jag hade visserligen skyndat mig så in i bomben och sannerligen gjort ett mycket kvalificerat försök att komma i tid. Men det var nog så att världen helt enkelt inte var på min sida.

Så, jag köpte en chailatte och inväntade nästa tåg.

What else?
Jo, jag är återigen back in Vittsjö.
Mina vader skriker; VIIIILA!
...och pastasallad är sjukt överskattat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0