Ge mig tid, för jag är desperat!


Dagen har faktiskt varit ganska intressant.
Magnus Arvidsson (spujtkastare, bäst i Sverige, 10 på VM) kom till Vittsjö och visade diverse spujtövningar men även en del styrketräninge, och det är här jag kommer in i bilden. För det var just på styrketräningen som jag deltog. Lärorikt och framför allt kul.
Självklart fick jag en dos av starstruck, sorgligt nog var jag förmodligen den enda! :O

Jag fick ett blåmärke på smalbenet idag och trodde att det var mina benhinnor som bråkade. Jag började dumt nog att massera smalbenet för att sedan till min fasa upptäcka min tabbe. AJ! så dumt! 

Imorgon åker jag återigen tillbaka till Malmö, eftersom jag missade en del prov under träningslägret har jag en massa att ta igen. Uschusch!

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.1275709!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
Biff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0