I am alive and no one's gonna hurt me now!


Det har nästan gått en vecka sen min senaste blogginlägg och till alla er fruktfantaster där ute; Jag ber om ursäkt! Jag har visserligen haft en massa att göra men att bara lämna listan sådär, inte okej!
Här kommer den; (OBS med en radikal förändring)
1; Ananas
2; Apelsin (efter noga övervägande)
3; Päron
4; Mango
5; Melon


Hur som helst, här kommer en snabbsummering av veckan;
Måndag; Josefin kom hit och vi åkte till IKEA, det var mycket trevligt. Och köttbullarna var oslagbara. Jag köpte ett ljus.
Tisdag; Skola och sen styrketräning i 3 timmar! (OBS! vet inte hur det kunde ta så lång tid) Äh, jag skyller på Jakob. Trött Louise-sovande Louise-pigg Louise.
Onsdag; Jag började dagen med Nationellaprov i engelska, jag gillar engelska så det var helt okej. Sen vidare till coop, frallar, och sen matte.
Efter det; träning, BRA träning! Spikskor på och landning i gropen, GREAT!
Jo och tilläggas bör att vi hade väldigt roligt på träningen också! Jakob och Natalie är bra :)

We don't need the fuss, just don't need the fuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0