Längst fram i taxin.


Jag sitter förtillfället hemma hos Natalie och Sofie. Här tänker jag spendera natten. Det var först planerat att bli en allnighter MEN! eftersom skolan väntar imorgon tog vi oss samman och nu ligger alla i sina sängar.
Famtidensfinesser har förgyllat vår kväll och håltimmar+shopping vår dag.
Morgondagen kommer förhoppningsvis bli lika bra.

Jag har även märkt att om du pratar om EU och olika samhällsfrågor med inlevelse och liksom låtsas att du vet vad du pratar om så får du respekt.
Folk liksom tänker; OJ! vad jag känner mig dum som inte vet vad hon pratar om!
..och om någon frågar dig något kan du bara svara något i stil med; Äh, på det vanliga viset du vet. 
Du får respekt!

Mer än det?
Mjaa, billie-tröjan är på! FINT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0