Men nog är det hårda tag när man lever efter djungelnslag.


Martin kastade precis datorn i luften, den snurrade ett par varv, mästerligt! mästerligt!
Dagen har faktistk varit riktigt intressant, kanske mest för Martin som på lunchen blev utslängd från matsalen och sedan inslängd i en vägg av kocken. Sånt händer inte varje dag minsann.

Träningen var tuff och ikväll väntar en hel del pluggande tillsammans med Natalie.

OJ! jag glömde nästan!
Teneriffa var awesome! Soligt, köttigt och fint. och här kommer några fina citat;
- Nämen vad har hänt här? Jaha, det var bara som vanligt.
- (första dagen, tar några egobilder, säger;) Det här kommer bli våra förebilder. (några sekunder senare, OJ!)
- Jag pronerar! - Jag också! - Pronerarhighfive! - Men då måste vi göra det lite snett.
- (Josefin nedsprutad i parfym) Jag försöker hela tiden gå ifrån mig själv men jag bara följer efter (!)
- Vi kan ju köpa Gott och blandat och blanda det. Eller så köper vi två och blandar dom :)
- Du, det är nog många som bajsar ikväll, känner du också det Louise?



Ja, jag är glad att jag är top of the foodchain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0