Öppnar du den där dörren, tar på dig skorna så måste jag ta sönder dig!


En rolig sak hände idag, eller en kanske jag inte ska säga, och egentligen var det faktiskt inte så roligt heller. Men där var en speciell sak som liksom sticker ut lite extra enligt mig.
Jag fortsatte fundera över min top5-bästa-frukter-lista och började sedan fråga runt bland mina träningskompanjorner vilken som var deras favorit frukt. Till min förvåning var även deras nummer ett ananas! Okey, det är kanske inte så konstigt. Ananas är ju faktiskt det bästa frukten, utan tvekan!
Lista på varför ananas är den bästa frukten;
* Den är god!
* Den går inte att förväxla!
* Du kan skämta om den!
* Den är gul OCH grön!
* Bladen ser ut som en rolig frisyr.
* Den är god inlagd och färsk.
* Den gör dig glad!

Egentligen borde jag ju ha börjat med nummer 5, men eftersom min nummer ett var så pass självklart kunde jag helt enkelt inte bärga mig.
Men idag tänker jag avslöja min bästa-frukt-nummer5;
Apelsin!

ohja! och till alla er som lever där det snöar så kan jag glädja er med att här skiner solen :)
IN YOUR FACE!

det kan aldrig bli för mycket frukt :)

Kommentarer
Postat av: josefin

obs! frukt är inte godis.

2010-04-22 @ 19:38:44
Postat av: jens

det där om frissan.. har en i damlaget som har en i håret:P

2010-04-25 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0