Det är samma spel det är samma stad. Det är nya ansikten men samma hat

(om sidan ser konstig ut, så stämmer det. Jag har redigerat hela kvällen och så småningom kommer det nog rättat till sig)

Det har egentligen inte hänt så mycket sen i måndags.
Det står en kille nere vid ica och spela flöjt, väldigt fint faktiskt.
Jag får förhoppningsvis träffa Håkan Hellström på fredag.
Den svåraste av alla sjukdomar är kärleken och mot den finns bara ett hjälpmedel; acetylsalicylsyra! som jag faktiskt köpte idag. Dock inte på grund av hjärtesorg.
Nej! just nu är det ljumsken som spökar. No worries.
Förresten älskar jag ordet acetylsalicylsyra!
Nu kommer det bilder från igår.
Jag älskar Malmö!






Då bäst, just nu, samma poäng
samma poser men ett annat band på scen
Ta min hand och kom så går vi vidare


Kommentarer
Postat av: Anonym

HÅKAN PÅ FREDAG :O. vad har malmö att erbjuda, som borlänge saknar? (dör lite)

2010-10-13 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0