Här står jag och spricker, så svara din jävel. Ge mig ett ja eller nej, eller ta och skjut mig.


Nej, här har det inte hänt så mycket sen sist. Jag har tittat igenom alla youtube-klipp med Håkan Hellström, försökt fota ett rådjur i trädgården (misslyckades) och lyssnat genom min spotify-lista, sisådär 1200 låtar. No shit! Sen har jag även funderat..
Varför? Varför heter folk Päron som andranamn på facebook? Jag har under min tid som facebookanvändare påträffat 3 personer vars andranamn är(alternativt)var Päron. Facinerande? Ja, men lite. Konstigt? mycket!
Så varför Päron? Ja, jag kan väl delvis förstå, Päron är trots allt en utomordentligt god frukt. Men ändå!
Till en av dessa tre personer har jag faktiskt inte förklaring, han kan inte säga r, vilket självklart gör ordet Päron otroligt roligt. 
Det var allt.





och ingen ser hur meningslös jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0