Inga golv är riktigt plana där jag står, och ingen verkar bry sig om hur man i själva verket mår.


Sitter på tåget i Karlskrona påväg hem från en helg med träning och mat, aka träningsläger.
Min baguette är torr och inte värst smaskig men jag har annat mums i fickan.
Mitt nyfunna och nyuppsatta mål för livet är;
- Hitta så många frukter som börjar på B utöver banan som möjligt.
Här kommer listan! (he-he, kan ju likväl börja nu)
- Brakved
- Bäverbär
- Blofapelsin

Men om man sjunker har min i och för sig haft en och annan flummig stund.

Kommentarer
Postat av: Jens

haha.. Du är duktig lollo.. Har du tobbes mail så du kan skicka amdressen hit så han ser hur många frukter det nu verkligen finns?!

2010-10-11 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0