Jag vill ha din kärlek. Så hör du mig? Rör jag dig? Nej.


Jag har idag lyckats ta mig genom ganska många knepiga situationer. Jag lyckades skriva en essay på 400 ord, jag hade exakt 57 kronor på mig när jag skulle ta tåget hem vilket turligt nog är precis vad en biljett till Hässleholm kostar (att betala den exakta summan gör mig fruktansvärt glad!), jag hittade en sittplats på "tågetmotKarlskronasomgårklockanhalvsexdånärallaharslutatjobbet-tåget" (du bör vara imponerad!) och jag lyckades lyfta min übertunga resväska upp på "dendärhyllanöverstolen-hyllan" (OBS med lite hjälp av en viss gentleman).
Annars då? Jakob (the snake) åker till Saudiarabien imorgon, kul för honom mindre kul för oss. Innan han åkte idag sa han (citat)
(till mig) - Festa nu lungt Louise.
(till Natalie) - Försök att inte festa så mycket nu Natalie.
(?)


Jag vill ha din kärlek, så länge den inte är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0