Som du gjorde mig, som gjord för dig.


Idag sa Natalie att hon hade flyt, eftersom vi delar lägenhet, tränar tillsammans och går i samma klass drog hon slutsatsen att även jag borde ha flyt. Det hade jag också. Lektioner blev iställda och trafikljusen slog över till grönt som på bestämning. Det var fint.
Igår tog vi skolfoto, detta borde följas av att jag skriver något i stil med; och som vanligt blev jag förmodligen jättedålig!. Men eftersom det inte finns någon som helst logik i detta påstående tänker jag inte skriva det.
På träningen diskuterade vi gymnastikkillar och om dessa är mer homosexuella än andra. Jag stod fast vid att gymnastkillar utan tvekan (borde ha) har snyggastkroppar och att bära tights inte kan förknippas med homosexualitet. Nej, gymnastik är respekt! och homosexualitet är väl en känsla inte en stil?!
Annars då? Jo jag börjar gilla matte, Seydi och jag är en oslagbar kemiduo och ser man på det blev ett till inlägg med text!


Jag vet jag kan åka idag. Jag kan, men vem är jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0