Teenagers scare the living shit out of me!


Det händer egentligen ganska mycket just nu. Vissa saker är inte mästerliga nog för att hamna på bloggen och andra glömmer jag helt enkelt bort. Jag är 17 år vet knappt vad jag ska göra om en timme, ännu mindre vad jag gjorde för en timme sen. Komplicerat!
Hur som helst, här kommer en spännande anekdot. När jag som mest vardagligt satt på bussen hem idag hände något väldigt ovanligt och skrämmande. En man med hund skulle hoppa av bussen (hittills ganska vanligt), hunden går bakom och när mannen är ute stängs dörrarna och bussen börjar rulla.  Vid detta tillfälle är halva hunden utanför och halva alltså innanför!! Fast i ett dödsgrepp!!! Hunden gallskrek (kan hundar göra det?), människorna i bussen skriker på busschaffisen och jag (som förövrigt sitter precis vid dörren, första parkett!) sätter hjärtat i halsen! Otroligt obehagligt!
Här slutar historien, eller i alla fall spänningen. Bussen stannar och hunden går av, den haltar lite fast det går över. Jag tror han klarade sig fint. puuh! Ett så kallat vardagsäventyr kan man säga.

Nya skor;

Nu vet jag. Det känns bra. Det är dig jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0