Jag hör dåligt och fattar trögt, så ta mig nu om du vill ha mig nu.


Några av er har nog märkt att under den senaste tiden har det blivit mer bilder än text här på bloggen. (oj det kändes töntigt att skriva "här på bloggen") Anledningen till detta är att jag helt enkelt har en massa bilder som ligger och väntar på att läggas upp. Hur som helst, här kommer ett inlägg men endast text.
Jag hade trevligt i skolan idag, delvis för att vår tidigare matte/fysik lärare, Patrik aka Pata aka Patte, är tillbaka. Detta är positivt eftersom den förre läraren inte riktigt kunde prata svenska vilket självklart gjorde det en aning svårare att hänga med och förstå.
Men även delvis för att Mr norrmannen himself gjorde musiklektionen otroligt rolig. Det diskuterades awesomeness, slogs nya highscores och gjodes diverse highfives.
Annars har det inte hänt så mycket, eller mjoo det har väl hänt en del. Men min ork är slut.
hejd....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0