Jag lät det vara dumt sagt, ännu dummare gjort .


Okej, nu ska vi se..Vad har hänt?
Jag hade möte med min tränare, han är kul, delvis för att han ritar solar och gladagubbar på skateboards så ofta han får chansen. Men också för att han i mitten av en mening säger; "Nej! nu måste jag gå på toa!" springer sedan iväg och kommer tillbaka sjungandes; "Jag är fri, fri som en fågel". Fniss!
På kvällen drog jag och ytterligare några FIGare, inklusive Morgan och hans flickvän Malena, till Baltiskahallen för att titta på EM i gymnastik. Random enough?
Detta var en otrolig upplevelse, kanske uppskattades det mest av Natalie eftersom hon tidigare tränat gymnastik. Hon saknar det, mycket. Jakob, fegade ur, han var nog lite rädd för de ack så biffiga flickorna som tävlade. Biff var nyckelordet!

Just det!! Innan det hände något legendariskt! Vi vaxade Kim Franssons ben. Vi lärde oss att; Kim är hårig! Kim ska inte slå vad om någonting (några kanske minns skolSM incidenten!) och det är inte kul att få vax i håret (?)


SkolSM incidenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0