A ce jue excitant


Åh bloggen! åh bloggen, bloggen, bloggen, bloggen..
Jag har under de tre senaste dagarna varit utan internet! och om min iphone hade fungerat hade detta inte varit något problem MEN! den gör ju inte det. Jag kände mig återigen som den bonde jag egentligen är men hade det trevligt ändå. Det blev en del shopping och jag köpte faktiskt ett par nya skor. Dom softar i Malmö så ni får se dom lite senare.
Då mitt internet som sagt inte fungerade fick jag umgås med människor i 3D istället. Vi gick på stan, Sussie och jag åt mat som vanligt medan Maria tog mig på falafel-äventyr. I det stora hela ett par väldigt bra dagar. 
För tillfället är det mycket resande på gång, ni vet ju vart jag spenderade förra helgen, huhu. Denna helgen blir det istället en trip till Göteborg och helgen efter det Gävle.


Tu aimes me manipuler, et j'aime en faire autant

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Gääääääääävle! Ska bli kul. Vi pratade så himla mycket nu senast vi sågs. Jag pratade mer med Eva, haha. Vi får ta igen det i Gäääääävle! Kraaaaaaaaaam. PS. Fin skjorta, iaf det jag ser av den! :) hihi

2011-08-10 @ 01:15:48
URL: http://coverboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0