I hurt myself today, to see if i still feel. I focus on the pain, the only thing that's real.


Jag har egentligen inte så mycket vettigt att skriva om. Är trött och skallen känns helt körd. Men som bloggare känner jag mig skyldig att berätta om mina äventyr, även om jag själv inte är på topp.
Senast ni hörde från mig så var det Malmöfestivalen som var grejen. Festivalen rullar fortfarande på men jag är, ni får ursäkta mig, faktiskt ganska trött på det.
Josefin har varit här och hälsat på, det blev, ja hör och häpna, en sväng på stan, festivalen och allt sånt där. Idag kom det hit friidrottare, imorgon drar JSM igång och jag bestämde träff med Mattias, Dastid och Cedric. Gå, gå, gå och jag visade secondhand affärer. Därefter häng på hotellrum och trötta friidrottare, det hela slutade med att jag köpte hem thaimat för att senare sätta mig vid datorn och ja, blogga. Imorgon gäller det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0