Det var så mörkt, den kvällen jag gick hem. Jag hade hoppats på något


Hela stan, eller vad som kändes som hela Skåne, är för tillfället på stortorget. Jag tog cykeln hem, orkade inte, borde inte, stanna kvar. Det kändes ändå lite tungt, känslan av att simma motströms och jag ville stanna i vimlet. Jag som trodde att jag tröttnat på Malmöfestivalen!
Varför åkte jag hem då? på söndag är det JSM som gäller, tresteg och jag är lagom taggad. (ingen ironi). Just nu lyssnar jag på den här, Samma nätter väntar alla spellistan och om ni är skärpta så kommer ni notera att där är två låtar med titeln Håll huvudet högt, för ja, det gick åt skogen idag. Men känn ingen sorg för mig, gör mig en tjänst, glöm det! vore bra, tack.

Om du vill ha mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0