Någon slutar alltid älska först.


Solen tittar fram i Malmö och jag känner att det mesta går ganska bra nu. Jag köpte två par nya skor, festligt värre och lönen var efterlängtad. Jag har valt att inte cykla något idag utan lyxar istället till det med buss hit och dit. Måste ju ändå springa upp för hundra trappor på skolan. Det är förresten okej att vara lat, ibland.
Gårdagen var bra den också, tog ett SM-silver och får åka till Köpenhamn nästa helg. Jag var glad! ville krama alla och gjorde nog det också. Är väldigt tacksam för alla som kom och hejade, söta människor. Nu har jag vila i två dagar och tänker försöka spendera dom vid mixern.




Grodan signar ut, slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0