Står du som jag på din balkong och vilar i kaoset som var


Okej bloggen, världen, ni. Såhär ärre! Igår kväll hade vi någon slags lussevaka. Vi tog det relativt piano men lyckades ändå avsluta kvällen med knas. Två pojkar bokade en sista minuten resa till Teneriffa klockan fyra imorse, några timmar senare åkte dom. Vi andra stannade kvar i lägenheten, minst sagt förvånade! och otroligt trötta. Den sena kvällen/natten följdes av morgonträning vilket självklart har resulterat i en trött och sliten Louise.
Men det blev en tisdagsfika ändå. Shopping blev det också, inte för mig men för Sussie. Själv är jag shoppingsugen som satan MEN! pengar ska sparas och redan köpta kläder ska användas! dessutom har jag några julklappar kvar att inhandla. På tal om jul så har centrum klätts i fina lampor, det är fint och det var allt.


Hallå är du där? är du kvar? Hallå finns det någonting kvar?

Kommentarer
Postat av: Joanna Johansson

älskar ditt sätt att skriva!

2012-02-01 @ 23:24:44
URL: http://duochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0