Vi har något stort på gång, så länge ingen bryr sig om vilka höjder vi kan nå, på vilken sida som vi står.


Okej, så här är det. Dessa dar så är jag helt enkelt inte så pepp på att blogga. Livet är bra, fast det har ni väl redan läst om. Att allt är lugnt, ja det vet ni också om.
Jag åkte till Vittsjö i helgen, det hade jag tydligen också nämnt!, det var hur som helst väldigt mysigt. Storebror har precis införskaffat sig ett körkort och stolt som han är så erbjöd han sig att hämta mig vid stationen. Jag var tacksam, såklart! och resten av kvällen följdes av mixande och lillasysterstorebrorhäng. Annars sov jag mest hela helgen, jag antar att det var välbehövt.
Just det! jag bar ved också.

Jag har inget mer än mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0