Come on let me kiss you now. Don't know if I dare to try


Jag ser pågatåget rulla in, hoppar ur bilen, blir nästan överkörd, tappar min iphone-asfalt-vattenpöl, plockar upp den, köper biljett och springer på tåget. Det fantastiska men denna otroligt spännande minuten i mitt liv är att jag hann med tåget, att det var rätt tåg och att min iphone klarade sig nästan utan en skråma. Jag är mäkta imponerad!

Jag sätter mig därefter i den tysta kupén, mest för att taket är fyllt med stjärnor. Jag höjer ljudet i mina hörlurar och personen framför mig pratar i telefon. Till höger om mig sitter en äldra dam, hon läser en bok, tittar på mig, jag sänker volymen, höjer sedan men får ingen reaktion så jag antar att mina hörlurar inte läcker sådär värst mycket. Efter en station lämnar hon vagnen. Jag tror hon var sur.  Deppigt för någon. usch.

Imorgon börjar skolan.

I don't want to break your heart I just want a brand new start.

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0