Det här vet inte du om, men jag väntar på dig.

Jag bidar tiden om det skulle ta tid.

Jag har idag skrivit prov i tre timmar, här kräver jag att du tappar hakan. Okej! okej! jag vet! nu finns det säkert dom där ute som har skrivit tentor i betydligt fler timmar. Då måste jag bara säga, kudos my heroes!
Efter tre timmar var i alla fall jag helt slut! Jag mådde psykiskt och fysiskt dåligt. Psykiskt för att ja, det var ett kemiprov you do the math (vilket även vi gjorde). Fysiskt för att min frukost inte varade i fyra timmar och jag var orutinerad nog att inte ta med något att äta, deppigt!
Vi var färdiga med provet klockan tolv, då drog Seydi mig vidare till Subway och jag spenderade resten av eftermiddagen i stan. Prövade poncho och sånt.

Ja! och Håkan och Crookers är bokade till Siesta!
Glad tjej!

Någon gång måste du bli själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0