Du kommer vara minst lika blå i Tokyo som Göteborg


Jag har idag gjort något så kallat epic. Jag har för första gången gjort en lasagn. Okej! egentligen var det väl inte så svårt, men det var trots allt första gången och jag gjorde det felfritt. Så jag är alltså nöjd med livet.
Min rumskompis och jag are on a break, så att säga. Näe, men hon ska under några dagar bo hos en kompis eftersom denna kompis har två stora hus för sig själv. Jag är därför ensam i lägenheten, vad tycker jag om det? Jag vet inte riktigt...jag gillar ju att ha Natalie här men det är ändå fint med lite omväxling.
Träningen idag gick bra då jag gjorde stora framsteg när det gäller min löpning. Eller jag intalar mig själv att jag gjorde det eftersom jag för några veckor sedan bröt ihop och började gråta för att jag helt enkelt inte kunna springa så som jag ville. Frustration är mitt andranamn! typ.
Annars är väl allt som vanligt.


Allt du rör blir till moll. Men om du ramlar kommer jag ramla åt samma håll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trösta dig med att det ändå är charmigt att vara KObent! ;)

2011-01-31 @ 21:34:31
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0