Mina tankar är dina tankar, fast det vet du knappast om.


Jaha, helgen...
Eftersom tävlingssäsongen har börjat så kommer jag under en tid framöver spendera min helger på tävlingar, så även denna. Den här gången i Malmö.
Jag började med att hoppa 5.61 i längd och var såklart riktigt nöjd. På kvällen samlades klubben för att käka och bowla, vilket var riktigt trevligt faktiskt. Sen tittade jag självklart på P3 Guldgalan och gillade Albim Gromer.
Idag hoppade jag tresteg och det gick dåligt. Jag hade otur med omstädingheterna och det är sånt som händer. Så jag gick och köpte mat och tittar nu på handboll.
Imorgon är det studiedag. fint.

haha, så festlig bild på mig och Louise


Kommentarer
Postat av: LOUISE NYBERG

Den där bilden var allt annat än festlig haha. Gud vad hemsk jag ser ut!

2011-01-23 @ 21:37:13
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0