Mot min hud du bränner med handen, så märk mig till din.


Jag sitter och tittar på mina vårkläder, läser mejl och längtar. Måtte det bli vår snart! 
Nästa helg är det säsongsdebut och eftersom jag har spenderat hela förmiddagen på att göra friidrottsfilmer, om mig själv, så har jag fått en enorm egoboost och är otroligt motiverad samt taggad inför innomhussäsongen.
På Tv körs det skidor och om någon timme ska jag iväg för att träffa några av mina Vittsjö-vänner. Jag inser nu att jag gillar benämningen vänner mer än kompisar.
Jag lyssnar mest på Boys Noize och Familjen. Jag äter mest mackor. Jag gillar mest att snön smälter och deppar faktiskt inte så mycket över att skolan börjar på måndag.
Något jag borde göra nu är plugga. Det är trist.
Jag vill ta på mig hatten och gå på festival. Livet är fint ändå.

Vi var som körsbär, körsbär. Fallna och pallade men vi var två körsbär, körsbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0