Trying to figure out what life is after the showers.


Det finns många sätt att summera detta året, mest för att det hände ganska mycket. 2009 känns som ett minne blott, 2010 var liksom så mycket att minnena av 2009 är borta.
2010 blev framför allt det år då jag satsade som mest på friidrotten. Säsongen gick i princip som planerat och med tanke på allt jag offrat så känns det otroligt skönt. Jag spenderade i princip 0 timmar på att sola, åkte inte till havet och festande blev det inget heller. Tråkigt tänker du? Satsning, ärlighet och så jäkla värt det säger jag.
Jag fick nämligen se Färöarna, Usain Bolt vs Tyson Gay, Finland och uppleva känslan av att vara riktigt bra på något. Jag tog allt som allt hem tre SM-silver och fick representera Sverige i Finnkampen. Jag slutade tvåa i Sverige statistiken i min egen ålder och 12a i kvinnor seniorer. Jag lärde dessutom känna en massa nya människor.
Sommaren 2010 fick jag mitt livsförsta sommarjobb och tjänade ihop pengar till en systemkamera, den har ju även ni fått avnjuta.
Siesta blev en av årets höjdpunkter, och den kan ni läsa om här  http://louisearvidsson.blogg.se/2010/may/what-are-you-gonna-do-now-you-plastic-people.html.
Andra musikaliska höjdpunkter blev Håkan Hellström och Malmöfestivalen.
Jag har även flyttat ihop med Natalie och gillar fördelarna med att leva samboliv.
Jag har utvecklats en del när det gäller mitt pianospelande och har skrivit en massa texter.

Nu har jag säkert glömt en hel drös av minnen, men vad gör det egentligen. 2010 var ett bra år, sannerligen! och nu när jag har skrötit färdigt om mitt år så känner jag mig ganska nöjd.
Förresten handlar det bara om att leva, vilket jag ju bevisligen har gjort. Jag lever ju än. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0