I'm a showrocker. I rock the show


Jag vet inte varför men just idag så händer liksom saker precis som dom borde. Allt löser sig. Jag går till fel perrong, hittar rätt på minuten. Hoppar på fel buss, hoppar av precis när bussen tillbaka kommer och tajmar precis till rätt buss. Jag går till handendärsnubbensomgörinlägg, han har glömt bort att göra mina inlägg så jag måste hämta dom nästa vecka och nu kommer det bästa, jag får dom GRATIS! istället för att pröjsa 1000kr!
HEJHEJ! jag blev glad!
Dessutom har jag lyckats mixa ihop en massa låtar, bara så där! det rullar liksom bara på! 
Nu är ju klockan bara 11:36, så dagen kan ju vända MEN! jag är optimistisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0