Visst skiter jag i dig, men inte i mig.


Jag åkte in till stan idag, ja! det är sant! Trots ösregn och blåst tog jag bussen in till centrum, hoppade av vid Gustav och gick raskt in i närmaste affär. Därefter prövade jag kläder som jag redan visste att jag aldrig skulle köpa. Jag fnissade åt mig själv, snurrade några varv i provrummet och gick vidare. Det är lite deppigt när man tänker efter. Folk brukar säga att det bästa med Sverige är den svenska sommaren, just nu känns det mest som bullshit. Det är sant som dom säger, sommaren regnar bort. Jag provade höstkläder idag. Det enda jag köpte i stan var ett paraply...
Denna veckan tränar jag i princip varje dag. Det är ganska skönt och det rullar liksom på.


Jag borde gjort och gjort det ogjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0