What's going on Pablo? Tell me what the fuck is going on!


Vänner, det händer! Jag åker till Stockholm imorgon. Jag förstår inte varför men Stockholm känns som min grej. Jag måste nog bo där någon gång. mmm.
För tillfället känner jag mig ganska kluven. Allt och alla tycks vara utspridda. Jag är ständigt på resande fot men ändå känns det som om ingenting händer. Idag försökte pappa hypnotisera mig. Det var intressant, lite läskigt men väldigt skönt. Jag fnissade mest. Men det fungerade!
Annat som har hänt är att jag har fått en jeansväst och en resväska.
Just det! jag och sussiie prövade Mat24's hemleverans, det var kul OCH gott.

och nya brillor

You know I need you, I'd never let you go. I love you Pablo, you said you'd never leave me.

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Suck, jag önskar jag också passade i såna runda brillor, but i dont! :(

2011-07-30 @ 03:12:03
URL: http://coverboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0